"Stretch with strength and control. Control is the most important part because it makes you use your mind."

Verantwoord bewegen

De Pilates methode is erop gericht het lichaam te stretchen, versterken en balanceren. Het benadrukt de kern van je lichaam, de buik, schuine buikspieren, onderrug, binnen- en buitenkant van de dijen. Om die reden is deze methode een meerwaarde voor al wie bezig is met verantwoord bewegen.

Pilatesbewegingen vereisen dat je vrijwel je hele lichaam activeert, en dit in opperste concentratie. En voor elke beweging die je onder de knie hebt, heeft Pilates een andere versie die nét dat tikkeltje anders is.

Basic

Duur: 50min.

Hier start je. Je hebt nog geen ervaring met Pilates. Je ontdekt alle pilatesoefeningen- en begrippen aan de levende lijve. Iedereen kan hier starten. Door de kleine groep (maximum 8) is er ruimte voor individuele aandacht, verbetering en groei. We nemen de tijd voor jou en je techniek.

Level 1

Duur: 50min.

Heb je al wat ervaring met Pilates? Dan is deze groep iets voor jou. We gaan dieper in op de oefeningen en principes. De kennis van terminologie helpt je verder om de bewegingen met nog meer controle uit te voeren. We schakelen het tempo een tandje hoger.

zin in pilates?
schrijf je online in voor onze lessen!

Inschrijven